UHU Fix – oboustranná lepící páska (50 dílků)

Ár az e-shopban, tartalmazza az ÁFA-t: 4,21 €
Átmenetileg nem elérhető
Vétel
Vétel
Gyártó: UHU
Termék kódja: ZTR5125
EAN: 4026700443851

Nem tudja, hogyan válasszon? Néhány paraméter nem világos számodra? Írja meg nekünk kérdését és mi felvesszük Önnel a kapcsolatot a válaszokkal.
#Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.

Küldj egy érdeklődést Ellenőrizze a rendelkezésre állást

Termékleírás

UHU - UHU Fix – oboustranná lepící páska (50 dílků) - ZTR5125

50 dílků velmi pevné oboustranné lepicí pásky pro čisté a dlouhodobé lepení. Slouží k zajištění a lepení kovů, skla, plastů, textilu, papíru, kartonů a mnoha dalších materiálů v domácnosti, škole i kanceláři. Nosnost jednoho dílku je 300 g.

Ez a weboldal cookie-kat használ

Szolgáltatásaink minőségének javítása érdekében ezen az oldalon cookie-kat használunk. További információért keresse fel a Webhely használati feltételeit .

Funkcionális sütik Ezek a sütik a weboldal megfelelő működéséhez szükségesek, ezért nem kapcsolhatók ki.
Analitikai sütik Az analitikai cookie-k segítségével nyomon követhetjük és elemezhetjük a látogatók webhelyünkkel való interakcióját a Google Analytics 4-ben. Ez az információ lehetővé teszi számunkra, hogy javítsuk a tartalmat és jobb felhasználói élményt nyújtsunk.
Marketing cookie-k Cookie-k olvasása és írása marketing célokra olyan hirdetési rendszerekhez, mint a Google Ads vagy a Sklik. Ezek a sütik lehetővé teszik számunkra a felhasználói viselkedés nyomon követését, valamint a webhely teljesítményének és hirdetési kampányaink hatékonyságának mérését.
Személyre szabott reklámozás A remarketing cookie-k lehetővé teszik számunkra, hogy személyre szabott hirdetéseket mutassunk be a webhelyünkkel való korábbi interakciói alapján olyan rendszerekben, mint a Google Ads, a Sklik.
Személyes adatok felhasználása Ezzel a lehetőséggel Ön hozzájárul ahhoz, hogy személyes adatait elküldjük és feldolgozzuk a Google-nak az online hirdetések és a célzott marketing célzása és értékelése céljából.